Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Tuesday 5 June 2012

RaWaTaN InGiN ZuRiAt PaRt 3

Agak lama aku tak update blog, busy ulang alik ke hospital, penat...tapi aku kena kuat dan tabah hadapi semua ni...
Perut pulak ada masa2 dia sakit...senak, macam kembung perut...ni semua tindak balas inject puregon..
2 hari sekali kena FT...banyak cuti yang aku dah korbankan....sabar je la ;)
Hari keenam period kena datang hospital untuk folikel tracking...
telo masih kecik, dr bagi ubat puregon lagi untuk inject . Aduhhhh inject lagi...

Hari ketujuh inject ubat yang dr bagi semalam...
Hari kelapan dr suruh datang lagi untuk folikel tracking. Aku terus pegi labour room. Aikkk apesal????
Sebab hari ahad hospital tutup...tapi kena datang gak. Telo aku ada 2 yang besar skit belah kanan. Yang lain kecik :(

Hari kesepuluh datang lagi untuk rawatan yang sama, saiz telo lebih kurang macam hari kelapan...haissshh
kena datang lagi...heppp jangan mengeluh :)

Harap2 hari kedua belas nanti telo makin membesar...
kalau tak de rezeki buat iui bulan ni, 
boleh cuba lain kali.
Yang penting, usaha tangga kejayaan :D
Insyaallah
  

No comments:

Post a Comment