Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Saturday, 7 July 2012

BeSdAy KaMi

 Dah jadi rutin kitorang tiap tahun sambut besday sama2. Besday aku ngan awis memang tarikh yang sama...4 julai, danish 23 julai. Nak senang ngan save bajet, sambut sekali je. kihkihkih, umi bukan kedekut tauuuu tapi jimattt :P
Kek besday kitorang.....
sama jenis ngan suami belikan untuk aku..
aku beli kek ni jugak sebab sangatlah sedap :D
Posing dulu...
1,2,3 tiupppp.....fuhhhhh
sampai muncung2 mulut danish yer....
Potong kek...budak2 ni dah tak sabar nak makan coklat, strawbery, ngan jem bluberry kat tengah2 tu....
Sayang umi yer.....aikkk apesal awis macam masam jer???
Alololo sweetnya.....suap strawbery,
strawbery ada sebiji je...nasib baik diorang ni nak kongsi....
Bulan 8 nanti umi sambut besday mia pulak yer....
Suka betul budak2 ni....aku bagi hadiah bear angry bird sorang seekor. 
Lupa pulak nak snap gambarnya....
Semoga danish ngan awis jadi anak soleh, jangan gaduh2, belajar rajin2 tau....ingat pesan umi :D


No comments:

Post a comment