Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Thursday, 30 August 2018

IrFaN 4 TaHuN

Assalamualaikum....

Setelah sekian lame menyepi tak apdet blog....
hari ni aku merajinkan diri menggerakkan 
jari jemariku untuk menaip hahahahaha

Alhamdulillah irfan membesar dengan sihat, 
semakin keletah dan cerdik...
macam2 ragam...selalu buat umi dan abi ketawa, 
selalu gak buat kami betukar menjadi raksaksa jadian kikikiki 

Biasala kan...budak2 sedang membesar 
memang menguji kesabaran
tapi tu semua akan jadi kenangan manis 
dalam membesarkan anak2

Syukur ya Allah dengan kurniaanmu...
 umi dan abi sentiasa doakan irfan menjadi 
anak yang soleh, berjaya dunia dan akhirat 
dan sentiasa dipelihara oleh Allah
Aamiin...

idea tak berapa ada ni...kita layan gambar jelah ye....

kemain budak2 ni posing hehehe

aktiviti kat sekolah main pasir

aktiviti gunting menggunting 

aktiviti tampal menampal

minum pagi makan buah2an

ewah2 kena peluk ngan awek hahahahaha

terima kasih cikgu dan kawan2 sudi beraya rumah irfan

tunggu kfc sampai

cita2 dia nak masuk sekolah tahfiz...umi doakan semoga tercapai

adoi la anak....senyap2 dia pakai tudung umi
tapi umi berangan....kalau ada adik perempuan macam ni lah kot mukanya hahahahaha


okla setakat ni je karangan pendek hari ni
kalau rajin nanti apdet lagi
tataaaa








No comments:

Post a comment