Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Friday 22 June 2012

oLe-oLe DaRi MekkAh

Fuh..fuh..fuh...(tiup kasi buang habuk jap) 
sebab blog lama tak di update.
Kemalasan melanda diri....kekeringan idea 
untuk mengarang :(
Pastu takde entry yang aku rasa menarik 
untuk dikongsi. hihihihi banyak pulak alasan kan???

Alhamdulillah, mertua aku selamat kembali 
dari mengerjakan umrah.
Aku ngan suami je yang jemput kat KLIA... 
kakak ipar dan biras2 tunggu kat rumah je... 
Aikkkk sape yang balik umrah ni?????
kihkihkih baiknya menantu...bawakkan beg mertua :)


Sampai rumah pukul 1.00 pagi,
walaupun dah lewat malam....semua tak tido lagi
sebab tunggu kitorang sampai. 
 Pastu semua dok borak, dengar  macam2 cite mertua masa kat sana. Sambil2 tu mertua aku keluarkan segala isi perut beg dia...dan mula la sesi agih ole2 dari sana. Semua anak, menantu, cucu2 dapat habuan masing2. 
Ole2 untuk aku....jeng...jeng...jeng
Daun hamil
rendam daun hamil kat air panas,
tapis....pastu minum
sejak kitorang kawin, ni kali ke 3
mertua aku pegi umrah.
setiap kali dia ke sana mesti belikan
kitorang ubat dari sana.
tapi yang paling aku suka berkat doa dia kat sana,
semoga Allah makbulkan doanya satu hari nanti. amin..
haaaa dah macam mami jarum aku pakai ni :) 
Rantai dan anting2, macam tau2 je mertua aku ni....
menantu dia memang suka barang kemas :)
Kapal terbang...cuba teka ni untuk sape?
mertua belikan suami aku mainan ni....hahahaha

Kat rumah ni memang takde budak kecik tapi mertua aku bising rumah sepah, habis bunga2 dia tumbang gara2 suami aku main kete control dalam rumah.
sebab tu la, dia belikan kapal terbang ni untuk anak bongsunya.

Tapi kapal terbangnya dah rosak...jahanam. Haihhhhh anak2 buah main ramai2 sampai nak hancur dah.
Hmmmmmm nak buat macam mana kan...
budak biasala...

Apa pun, terima kasih sebab ingat kat kitorang...belikan ole2 dari sana, doakan untuk kitorang. Insyaallah ade rezeki...kite semua dapat pegi sana sama2 satu hari nanti :)


  



No comments:

Post a Comment