Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Thursday 26 April 2012

HOREYYY

Wah...seronok sangat aku hari ni 
Sebab jap lagi abis kursus. 
Tapi aku harap lepas ni aku dapat buat entry 
untuk kongsi macam2 cerita ngan kawan2. 
Walaupun aku ni sebenarnya banyak halangan untuk update blog. Antaranya :

Laptop...ni aku cari dari google.
Memang niat di hati nak ada laptop sendiri.
So, lepas ni aku kena kumpul duit...senang skit nak wat entry. Betul x ???

 

Beruk band ni lagila aku xde....uwaaa sedih!!

Kamera pink menjadi idaman hati aku....
Kalau nak wat entry, kena banyak gambar...
Barula syok skit...ahakss





Walaupun aku banyak cabaran nak wat entry,
Aku akan cuba gak ambik kesempatan kat opis.
Tu pun kalau aku x busy...insyaallah..

No comments:

Post a Comment