Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Wednesday 25 April 2012

BLOG OH BLOG


Wahhh...aku dah ade blog sendiri. 
Sebelum ni aku asyik baca blog orang je..saje suka2. 
Pastu timbullah minat nak berblog gak. 
Tapi aku ni budak baru blaja, 
maka dengan sebab itu, hari ni sampai esok 
aku berkursus Pembangunan Laman Blog kat ILDAS..
tempat keje aku sendiri. tapi, memang menguji kesabaran betul la...
tenet kat sini agak lambat skit..
Ape pun aku anggap ni semua cabaran untuk aku 
bina hobi baru...
Setakat ni aje, nanti aku wat entry lain plak. 
Ni baru permulaan jer...hikss

2 comments:

  1. Selamat bergelar seorang blogger. Kak zefa perasan dari iza follow jemari Asmara lagi. Tapi bila klik tak ada link blog. Sampai iza komen baru dpt jejak Little Diarini. Cuba betulkan balik, sbb nanti sapa2 yg iza follow tak dapat nak follow balik. Kecuali iza tinggalkan jejak kat blog org tu.. Ish, panjang pulak komen ibu Yusuf ni ye.. Bye.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite prasan kak...bila search kt tenet mmg susah nk cari...xpela, akak jadi sifu kite yer..saya budak baru blaja, kalau salah tolong tunjukkan. huhu

      Delete