Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Saturday 26 May 2012

JaLaN-JalaN

Yeaayyy hari ni cuti...aku ngan suami membuta sampai tengahari. Huhu...nak buat macam mana, hobi kitorang sama. Bangun tido, perut lapa...kitorang besiap untuk kuar cari makan. Kitorang makan kat warong soto, pasir penambang...lupa pulak aku nak snap gambar. Erkkkk dah kenyang...aku pun tanya suami lepas ni nak pegi mana??? Dia bagi tau nak pegi shoping kompleks baru bukak. Puas gak aku pikir...ade shoping kompleks baru bukak ke? Maklumla...duduk kampung kan...

Setia City Mall...nampak dari highway setia alam

Kad paking...hehe ni pun snap ke???

Ramai sangat orang...maklumla baru gaji :D
Best gak shoping kat sini, banyak pilihan. Tapi ada gak yang belum bukak. 

Aku suka masuk kedai ni...wangi je...
pastu sejuk mata memandang

Macam2 design gaun budak...
sweet tapi harganya pun sangatla sweet

Dah penat jalan, perut pun lapa....layan mcd

Fuhhhh on the way balik, jalan jem kat kuala selangor. Nasib badan, tapi best gak...sebab bukan selalu nak rasa jem macam ni...haha merasa la jugak macam orang kl yang selalu menempuh jem

hissss x sah kalau jalan2 x beli apa2...aku dapat rembat toner, lotion, masker  ngan pure perfector body shop..
Ermmmm esok apa pulak plan aku ye...
hehe tunggu next entry ;D

No comments:

Post a Comment