Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Friday 11 May 2012

sUpRiSe TaK mEnJaDi PaRt 1

Aku cadang tahun ni nak buat special skit sambut besday suami aku. Gigih search kat tenet tempat yang best untuk celebrate sambil bercuti. Kitorang memang dah lama x pegi bercuti, asyik keje je. Last pegi bercuti kat hat yai bulan 9 tahun lepas. 
Hasil dari baca blog orang, aku tertarik kat satu tempat ni. Aku lupa plak apa nama blog dia tapi memang terperinci dia story pasal gold coast morib resort. Ermmm tak dapat nak pegi gold coast australia, gold coast kat morib pun jadilahhh. Lepas tu aku terus call gcmr untuk tanya booking tarikh. 
Tarikh yang aku nak tu xde masalah, sebab hari bekerja. Yang jadi masalah aku ni pasal pembayaran ngan bukti tarikh besday. Dia mintak bayar pakai kad kredit, aku memang xde kad kredit. Pastu dia mintak ic untuk ambik besday promotion. Haihhhh nak tak nak aku terpaksa mintak suami aku booking kan. Kantoiiiii....
Aku pilih besday promotion harganya rm 255.20 termasuk  gov tax. Dia bagi bilik studio suite siap ada private jacuzzi, 2 breakfast, 2 dinner, 2 tiket water theme park, kek besday ngan gift. 


Eh..mana satu jam yang betul ni...aku ikut jam kete :)

Kitorang gerak dari umah pukul 10.38 pagi. Cadang nak gerak pukul 9 tapi sedap sangat membuta...tu yang lambat. hehehe...tapi kitorang sampai gcmr awal jugakla dalam pukul 1.15 tgh. X sampai 3 jam pun...dari sungai besar.
Kitorang terus ke reception untuk check in..

Kamera murah...gambar blur. hehehe salahkan kamera plak yer..
Seperti yang dijanjikan gcmr...pekej besday promotion  


Kalau ikutkan...pukul 3 ptg baru boleh masuk bilik tapi staff sini baik hati..ada bilik kosong pun, diorang bagi kitorang check in awal.
Ni aku share gambar kat dalam bilik studio suite.


Bilik berhadapan water theme park...best2
Ada tingkap???? Boleh tengok orang mandi....Heppp jangan ngintai...kahkahkah
Katil single???? Malam kena rapatkan :P
Macam2 ada..berus gigi + ubat gigi, pencukur, sewing kit, shower cap, sabun, losyen, shampoo, mandian,
cutton buds

Gambar blur lagi...haishhh
Jemput minum...
Ngeeee aku memang x sabar nak masuk dalam ni...
Ni permandangan dari bilik kitorang
Opssss posing jap....setting sendiri, xde sapa nak snapkan gambar :(

Aktiviti petang kitorang pegi water theme park pulak.

Heeee, malu plak :D
Yang ni aku x naik..macam gerun je..hihi

Besday boy naik ni

Fuhh..best!!!
 
Baru lepas naik yang kat belakang tu...kecut perut... 

He2 pandai sorok perut yer.. 


Smile :)

Ni je gambar yang sempat aku letak kat sini. Nanti aku sambung lagi aktiviti petang ngan dinner kitorang (^-^)
 

2 comments: