Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Friday 11 May 2012

sUpRiSe TaK mEnJaDi PaRt 2

Waktu petang kitorang ambik angin pantai...cantik view kat sini. Aku suka sangat...

Posing lagi..hehe

Cantik Gazebo kat sini

The pier...cantik tapi bukan untuk orang islam

Tempat untuk memabukkan diri
 
Dinner...waktu yang ditunggu2 untuk celebrate besday. Asalnya aku nak buat suprise tapi x menjadi...sebab besday boy yang uruskan semua ni..huhu xpela, tahun depan aku susun baikkk punya. 

Malu nak nyalakan lilin...hiksss

Menu Dinner..ni baru first round

Agak2 sijil ni laku x kalau nak apply keje?? huhu

Kek Besday

Bear yang pandai nyanyi lagu hepi besday siap ada lampu lagi kat cup cake

Besday boy dapat kek, bear, sijil???

 Pestaim aku tengok orang bagi sijil besday....biasanya kad. Ermmm ape2 jelahhhh. Ok gak, boleh buat kenangan.

Lepas dinner, kitorang pegi jenjalan kat tepi pantai, best dengar bunyi ombak...tenang je. 
Suasana kat sini waktu malam...penuh dengan lampu warna warni.

Macam pokok kat ict, shah alam

Laluan ke pantai

Cantik!!! tapi.....ngeee takut

Dah penat jenjalan...suami aku layan fb, yang aku buat draf karangan nih...hahaha, kitorang guna wi fi kat lobby.

Khusyukkk layan fb....haihhh

Bangun pagi, perut pun dah lapar...kitorang pun terus sarapan..

Tengah buat wafer

Menu aku

Menu besday boy...banyaknya makan....hehehe

Endah kopitiam
Lepas sarapan kitorang terus check out..
Heppp ngorat yer :'(
  
Balik awal sebab nak singgah jusco bukit tinggi.
Ambik tiket paking

Yeayyy dah sampai

Kitorang tengok nongkrong. Huhu, best sangat cite ni...lawak sungguh.

Best...orang x ramai..

Sementara tunggu pukul 1 tgh, kitorang cuci mata dulu. Kedai ni wajib pegi kalau aku ke sini.

Kedai ni banyak bunga cantik2...

Bunga plastik tapi macam real

Ngeee gerammm macam nak beli semua je..ahakss

Lapar plak...layan big apple.

Yummmy....sedapnya....

Huhu...hasil dari cuci mata, ni dah siap deco.

Aku malas nak jaga bunga hidup, nanti mati...sebab aku x rajin siram hehehe

Lagi...hasil dari cuci mata. 

Pencuci muka ngan night treatment

Alhamdulillah...kitorang sampai rumah pukul 5.15 ptg. Holiday kali ni aku puas hati sebab dapat membahagiakan besday boy...walaupun suprise  x menjadi, yang penting dia happy dan semoga tahun depan aku dapat bagi hadiah yang lagi bermakna untuknya. Insyaallah...Amin :D

No comments:

Post a Comment