Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Sunday, 13 May 2012

KuRsUs InSaN IsTiMeWa


Aku rasa sungguh bertuah sangat sebab dapat laksanakan kursus untuk insan2 istimewa ni. Peserta dari persatuan orang cacat pendengaran selangor (POCPS). Diorang semua memang spoting, aku seronok bersama diorang...banyak yang aku dapat belajar khususnya bahasa isyarat.

Slide taklimat kursus
Agak kekok skit aku bagi taklimat sebab semua peserta tak pandang aku bercakap. Huhu...diorang pandang jurubahasa isyarat. Tapi aku kagum betul ngan jurubahasa isyarat tu sebab dia memang memahami peserta kursus. Bukan setakat buat isyarat je tapi siap memek2 muka...senang peserta nak faham apa yang disampaikan.

Aku tengah bagi taklimat kursus....hehehehe aku dah biasa kalau bercakap depan peserta mesti pakai micropon.
Lupa plak yang lain x dengar...kecuali jurubahasa je.  Jurubahasa pun bukan nya jauh sangat. Ahaksss
Semua bagi tumpuan kat jurubahasa isyarat

Walaupun peserta kurang pendengaran dan tak boleh bercakap, diorang tetap semangat dan bagi komitmen  yang baik pada urusetia, penceramah & fasilitator. Kalau nak dibandingkan ngan peserta yang normal, diorang ni lagi bagus...ni pandangan dari peribadi aku la. Diorang banyak tanya macam2 soalan kat penceramah.

Puan hamidah - jurubahasa isyarat  dari POCPS

Ustaz suhaimi sampaikan tajuk pengurusan diri 
dan keluarga

Ustaz kamal sampaikan tajuk tahsin toharoh 
dan tahsin solat

Sesi penutupan kursus...sempoiiii

Peserta sibuk isi borang penilaian kursus...
komen yang baik2 je ye :)

Yeayyy dapat sijil  :D




No comments:

Post a comment