Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Ke Blog Saya

Online website templates

Followers

Sunday, 27 May 2012

JuMpA BuAh HaTi

Hari ni hati berbunga2 nak jumpa buah hati. Dah lama aku tak pegi umah diorang...busy ngan keje. Minggu ni aku luangkan masa untuk bersama2 ngan diorang. Sampai je, besorak2 la budak2 ni...suka umi  dia datang. Layan gambar je la ye...

Awis makan kek...sampai menjilat jari

Aikkkk apesal masam je muka :(

Budak bedua ni dah macam upin ipin. Hikkks

Layan cite adnan sempit. hehe muka bosan jer....sebab umi dia tak ada kartun.
Heeee sori ye sayang...
 

Dua2 telinga capang...haha, kalau ibu dia baca jangan mare yer...

Mia....baik je anak dara ni :)
raya nanti umi belikan kebaya ye...


Ni menu yang tuan rumah sediakan, belum siap hidang aku dah snap gambar. Haihhhh

Ni nasi aku....ermmm yummmy....sedappp
Lepas solat asar aku pun nak balik....danish tido, awis asyik cakap " wis nak kut mi " 
(awis nak ikut umi).
Alahaiiii susah la aku nak balik ni....
budak ni dah merengek2

Aku bawak round2....pujuk hati budak ni...

Turun dari kereta....nangisss, Uwaaaa :'(

Pujuk macam mana pun....tetap tak laku...
nak ikut jugakkk

Acu bawak round naik moto pulak

Sukaaa....tapi bila aku start enjin kete,
merengek balik...
nasib baik danish tido, kalau tak dua2 merengek....
mau tak balik aku. hihihi
memang macam ni la...kalau aku pegi umah diorang ni...time nak balik, mula la adegan nangis-nangisan, pujuk memujuk...


Budak ni....sengeh je, tak paham lagi. Tunggu dah besa nanti mesti macam abang2 nya.
Huhu sedih gak tinggalkan budak2 ni dalam keadaan nangis nak ikut aku. Tapi apakan daya....aku nak je bawak diorang ni tapi aku takut mak ayah nya yang nangis pulak :D

No comments:

Post a comment